.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی مشکلات کشت گندم و جو

جلسه کشت گندم و جو در سومین جلسه ستاد کشت گندم و جو  سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ، در سومین جلسه ستاد کشت گندم و جو که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد .

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با اشاره به استفاده از فرصتها برای اجرائی شدن طرح های نظارتی کشت گندم گفت : سطح کشت گندم در شهرستانها به دلیل تأمین نشدن به موقع بذر از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به وضعیت مطلوب نرسیده است .

مهندس یحیی ابطالی افزود : مسئولان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در تحویل به موقع بذر مورد نیاز کشاورزان در زمان معین بیشتر دقت کنند .

وی از رفع محدودیت داشتن گواهینامه ویژه رانندگان تراکتور از امسال خبر داد و تصریح کرد : کارشناسان متخصص در شهرستانها با نظارت و ارزیابی بیشتر در بهینه سازی کار تحقیقاتی در مزارع آرمانی تلاش بکنند .

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این جلسه گفت : شرکت خدمات حمایتی در ابتدای فصل کشت بذر سالم و تازه را تحویل مراکز خدمات کشاورزی بدهد تا کشت گندم به موقع انجام شود .
کاوه با بیان اینکه در مراکز خدمات سالیانه با کمبود بذر و کود مواجه هستیم خاطر نشان کرد : هیچ کوتاهی در کمبود یا نبود بذر از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قابل پذیرش نیست . وی از مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها خواست اگر با کمبود بذر مواجه شدند موضوع را در کمترین زمان ممکن اطلاع رسانی کنند .
وی از مرکز تحقیقات کشاورزی استان نیز خواست آخرین فرصت کشت گندم در مناطق کوهستانی و دشت را اعلام کنند . پیش بینی می شود امسال در 60 هزار هکتار از اراضی استان گندم و در 50 هزار هکتار جو کشت شود که در مقایسه با پارسال 3 هزار هکتار افزایش سطح کشت دارد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.